فروشگاه موسیقی هارمونی رشت، نمایندگی رسمی یاماها در استان گیلان می باشد. شرکت تاشار قشم در سال ۱۳۷۴ با تمرکز بر ارائه ادوات موسیقی و تجهیزات حرفه ای صوتی تأسیس و در سال ۱۳۷۵ موفق به دریافت نمایندگی توزیع ادوات موسیقی YAMAHA گردید. امروز مفتخریم که شبکه توزیع این مجموعه در سرتاسر کشور گسترده شده است.

چرا برند یاماها ابر قدرت تولید آلات موسیقی است؟

 

برای پاسخ به این سوال باید گفت که برند یاماها، به عنوان یکی از اصیل ترین برندهای فعال در صنعت موسیقی شناخته می شود. این برند که تقریبا در اوایل صده ۱۹۰۰ میلادی شروع به فعالیت کرده تا کنون توانسته جایگاه خودش را به عنوان یکی از معتبرترین برندهای تولید کننده ادوات و تجهیزات موسیقی حفظ نماید.

یاماها دسته بندی های غنی از انواع تجهیزات و ابزارهای حوزه موسیقی را دارد. که یکی از مجموعه محصولات آن گیتار یاماها می باشد که درست مانند سایر دسته بندی های آن از تنوع محصول قابل تحسین و کیفیت و کارایی ایده آل برخوردار است. محصولات یاماها به لطف کیفیت مطلوب، کارایی مناسب، ماندگاری و قیمت گذاری متناسب توانسته اند طیف قابل توجهی از کاربران و خریداران را به خودشان جذب کنند.

همچنین میتوان گفت که یاماها از آن دسته مدل ‌هایی است که نیازی به معرفی ندارد. چرا که تولیدات این شرکت باعث نقش بستن لبخند بر صورت دوستداران ساز گیتار شده است. قیمت‌ مناسب و مقرون به ‌صرفه گیتارهای یاماها، دلیل خوبی بر محبوبیت این نوع گیتار شده است. از دیگر ویژگی هایشان، صدای بلند و واضح این گیتارها است.

فروشگاه موسیقی هارمونی واقع در رشت، گلسار، خیابان ۱۰۹، روبه روی مرکزخرید عرضه کننده انواع ساز، کتاب و لوازم تخصصی موسیقی در رشت و استان گیلان می باشد.

شماره تماس ۰۱۳۳۳۱۱۷۶۶۸ و ۰۹۱۱۵۵۵۴۰۰۶
حرفه ای ها یاماها می نوازند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *