گیتارهای یاماها یکی از برترین برندهای گیتار موجود در بازار به شمار می‌روند و بسیاری از نوازندگان شروع آموزش خود را با همین گیتارهای سری c آغاز کرده‌اند بخصوص درمیان گیتارهای کلاسیک یاماها، می‌توان دو مدل یاماها C40 و یاماها C70 را بعنوان پرفروش‌ترین مدل‌های این برند در بازار دانست.

شروع فرایند یادگیری یک ساز جدید، آن هم ساز بی نظیری همچون گیتار که سبک های مختلفی را پوشش می دهد، یک اتفاق فوق العاده است. این جاست که خرید یک ساز مناسب اهمیت ویژه ای پیدا می کند، جایی که قرار است گیتاری را بخرید و در ساعات مختلف روز با آن به تمرین بپردازید، زیباترین ملودی ها را بسازید و ایده های نابی را خلق کنید.

علت محبوبیت گیتارهای کلاسیک یاماها

گیتارهای یاماها با دارا بودن کیفیت و طراحی مناسب درمیان برترین گیتارهای موجود در بازار هم ازلحاظ کیفیت و هم ازلحاظ کاربرد محسوب می‌شوند. سایر دلایل محبوبیت گیتارهای یاماها عبارتند از:

  • برند یاماها از اصیل‌ترین برندهای فعال در حوزه موسیقی است که در اوایل صده ۱۹۰۰ فعالیت خود را شروع کرده و امروز یکی از معتبرترین برندهای تولیدکننده تجهیزات موسیقی در سرتاسر جهان است. گیتارهای کلاسیک یاماها به دلیل تجربه زیاد برند یاماها، تنوع بسیار زیادی دارند.
  • گیتار کلاسیک یاماها دارای کیفیت مطلوب، کارایی مناسب، ماندگاری و قیمت گذاری مناسبی هستند.
  • بازخوردهای کاملا مثبتی از خریداران و مصرف کنندگان گیتارهای کلاسیک در همه جای دنیا شنیده می‌شود.

مشخصات گیتارهای کلاسیک یاماها

گیتارهای کلاسیک برند یاماها ویژگی‌های مشابهی دارند. مثلا معمولا صفحه رویی از جنس صنوبر ساخته شده است. دارای جنس دسته ناتو و جنس صفحات پشتی و کناری مرانتی هستند.

مشخصات گیتارهای کلاسیک یاماها مدل C40

یکی از محبوب‌ترین و پرطرفدارترین گیتارها برای شروع یادگیری گیتار، گیتار یاماها c40  است. این محصول پرفروش طی سال‌های اخیر توسط بسیاری از اساتید برای هنرجویان مبتدی و تازه‌کار پیشنهاد شده است. یکی از مهم‌ترین علل و دلایل محبوبیت این گیتار کیفیت ساخت بسیار خوب این ساز، صدای معقول و در خور توجه و قیمت مناسب آن است.

مشخصات گیتار کلاسیک یاماها مدل C70

یکی از پرکاربردترین و پرفروش ترین سری گیتار کمپانی یاماها برای هنرجویان موسیقی، سری C  آن است که گیتار یاماها c70  هم جزو این دسته است. قدمت ساخت سری C گیتار یاماها به ۳۰ سال اخیر بازمی‌گردد که علاوه بر صدای جذاب و قابل‌قبول و قیمت معقول نشان از کیفیت این محصول دارد.

هرچند که این گیتار در رده گیتارهای نیمه‌حرفه‌ای قرار دارد، اما به لحاظ صدا، کیفیت ساخت و اکشن بسیار خوب و قابل‌قبول است و افراد مبتدی با خرید این سری گیتار تا مدت‌ها نیاز به خرید گیتار حرفه‌ای نخواهند داشت.

فروشگاه موسیقی هارمونی واقع در رشت، گلسار، خیابان ۱۰۹، روبه روی مرکزخرید عرضه کننده انواع ساز، کتاب و لوازم تخصصی موسیقی در رشت و استان گیلان می باشد.

در فروشگاه هارمونی می توانید بهترین گیتارکلاسیک های یاماها را برای شروع یادگیری موسیقی تهیه کنید. این گیتارها با ضمانت اصالت کالا قابل ارسال به کلیه نقاط کشور می باشند.

ساکنین شهر رشت و استان گیلان می توانند با سفارش گیتار یاماها از نمایندگی رسمی یاماها گیلان (فروشگاه موسیقی هارمونی) در کمترین زمان ممکن ساز خود را تحویل بگیرند. شهرستان هایی همچون انزلی، لاهیجان، فومن، لنگرود، صومعه سرا، رودبار و دیگر نقاط استان گیلان نیز می توانند از خدمات ارسال سریع ساز ها بهره مند شوند.

شماره تماس ۰۱۳۳۳۱۱۷۶۶۸ و ۰۹۱۱۵۵۵۴۰۰۶
حرفه ای ها یاماها می نوازند

نظر برای “معرفی گیتارهای کلاسیک یاماها c40 و c70

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *