بسیاری اوقات پیش می آید که والدین چنین سوالی را از ما می پرسند و به دنبال این هستند تا فرزندشان بهترین ساز یا کامل ترین ساز را بیاموزد!!!

در ادامه به این سوال پاسخ خواهیم داد ولی باید بگوییم که اگر به دنبال یادگیری موسیقی برای خود یا فرزندتان هستید خیلی مهم نیست که چه سازی کامل است و عوامل دیگر مثل علاقه و حسی که ساز به شما می دهد از اهمیت بیشتری برخوردار است. چون در ادامه راه این علاقه و هدف است که هنرجو را به پیشرفت وا میدارد

piano-02-1030x682

پیانو محبوب ترین و گسترده ترین ساز است! پیانو یکی از شناخته شده ترین و محبوب ترین سازهای موسیقی می باشد و از مشهورترین سازهایی است که صفحه‌ کلید دارد و صدای آن از برخورد چکش‌هایی با سیم های داخل جعبه چوبی تولید می شود.

ارگ کلیسا

علاوه بر این موسیقی برای اغلب ابزار دیگر می تواند بر روی آن تشکیل شود و از لحاظ فنی نیز ممکن است پیانو پیچیده ترین ساز موسیقی با بیش از ۲۵۰۰ قسمت باشد. قدمت این ساز از ۳۰۰ سال نیز عبور میکند. ساز مادر این این ساز ، ارگ کلیسایی هم گستره وسیعی از صدا را اجرا میکرد ولی به دلیل شهرت روزافزون ساز پیانو ، ما آن را در این مقاله معرفی کردیم.

برای تهیه این ساز میتوانید از مدل های پیشنهادی ما بررسی کرده و پیانوی رویایی خود را تهیه فرمایید.

و برای دوره های آموزش پیانو میتنواند با آموزشگاه موسیقی هارمونی ، زیر مجموعه مجموعه موسیقی هارمونی در تماس باشید.

ساکنین شهر رشت و استان گیلان می توانند با سفارش پیانو یاماها از نمایندگی رسمی یاماها گیلان (فروشگاه موسیقی هارمونی) در کمترین زمان ممکن ساز خود را تحویل بگیرند. شهرستان هایی همچون انزلی، لاهیجان، فومن، لنگرود، صومعه سرا، رودبار و دیگر نقاط استان گیلان نیز می توانند از خدمات ارسال سریع ساز ها بهره مند شوند.

شماره تماس 01332117668 واتساپ 09115554006
حرفه ای ها یاماها می نوازند

 

پیانو دیجیتال یاماها YDP-145

پیانو دیجیتال طرح آکوستیک یاماها

نظر برای “گسترده ترین ساز کدام است ؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *